QUIBI – revolucija ili promašaj?

Dva tjedna ostalo je do početka rada nove platforme za gledanje serija i filmova. “Quibi” je nešto potpuno drugačije od svih platformi koje se trenutno nalaze u ponudi. Prije nego saznate zbog kojih je “Quibi” drugačija platforma nekoliko rečenica o novom igraču…

Kako je nastao “Quibi”?

“Quibi” je osnovan 2018. godine. Osnivač je Jeffrey Katzenberg (šef Disneyja od 1984. do 1994. godine kada je studio izbacio hitove poput “Kralja lavova”, “Aladdina” i “Ljepotice i zvijeri” – nakon toga, zajedno sa Spielbergom i Davidom Geffenom osnovao studio “Dreamworks”), izvršna direktorica je Meg Whitman. Nakon osnivanja tvrtka je privukla ulagače koji su osigurali više od milijardu dolara za buduće projekte (prvotni plan od 1.1 milijarde dolara ulaganja je nedavno povećan na 1.75 milijardi). Među ulagačima su, između ostalih, filmske kompanije “Disney”, “Sony Pictures, “WarnerMedia”, “Universal”…

U čemu je stvar? Zašto je “Quibi” drugačiji?

“Quibi” je namijenjen korisnicima mobitel i sadržaj se gleda samo na mobitelu. Ono što je fast food za ishranu to bi “Quibi” mogao biti za gledanje serija i filmova – novi će sadržaj većine serija biti dostupan svaki dan, ali dužina trajanja znatno je kraća od serija koje danas pratimo. Korisnici će gledati tzv quick bites – dijelovi ili čitave epizode serija trajanja najviše deset minuta.

U redu – osim serija koji su ostali sadržaji?

Filmovi i zanimljivosti iz svijeta filma i serija. Filmovi se, također, mogu gledati u dijelovima (7-10 minuta – Movies in chapters) dok će ostali sadržaji trajati 5-6 minuta.

Kakva je ponuda?

U prvoj godini plan je 175 serijskih proizvoda, 8500 epizoda i otprilike tri sata premijernog programa dnevno. U trenutku kada “Quibi” počne s radom na platformi će biti oko 50 serija. Neke od njih:

– THE FUGITIVE – drama/akcija

Glavne uloge: Boyd Hoolbrook, Kiefer Sutherland

– SURVIVE – triler

– MOST DANGEROUS GAME – akcioni, triler

Uloge: Jimmy Akingbola – Christoph Waltz i Liam Hemsworth nastupaju u jednoj epizodi…

Cijena?

Za sve koji se registriraju prije 06.04 Quibi nudi 90 dana besplatnog gledanja sadržaja. Cijena pretplate je 4.99 dolara za one kojima ne smetaju reklame dok je 7.99 dolara cijena za sve koji reklame ne žele vidjeti.

Zaključak:

Prema riječima glavnih ljudi projekta ciljana publika su mlađi gledatelji (18-35 godina) kao i oni koji nemaju previše vremena za serije u kojima su epizode normalnog trajanja. Ulaganje je veliko, ponuda će svaki mjesec biti bogatija i zanimljivija. Dovoljno zanimljiva i atraktivna za veliki (milijunski?) broj pretplatnika? Vrijeme će pokazati….

 

Share

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)